Professionell Coaching & Utbildning
Kontakta oss om du har några frågor på: 070-339 39 22

Köpevillkor för våra tjänster och kurser

Vårt juridiska namn är: Dana Fassih Care & Coaching AB, organisationsnummer 559192-1894.

1. Hantering av personuppgifter
Från och med den 25 maj 2018 ersätter GDPR (General Data Protection Regulation) den svenska personuppgiftslagen. GDPR är ett omfattande regelverk för hur personuppgifter ska behandlas inom e-handel. I och med att du handlar hos oss så godkänner du vår behandling av dina personuppgifter. Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina uppgifter i vår Integritetspolicy.

Vår policy i korthet: Den information som vi samlar om dig är till för att vi ska kunna fullgöra våra åtaganden gentemot dig. Vi delar aldrig dina uppgifter till tredje part. Vi sparar bara den information som krävs enligt lag och för att kunna erbjuda så bra service som möjligt. Vi sparar inte dina uppgifter mer än nödvändigt. Läs mer på vår sida för integritetspolicy. Har du frågor kring dina personuppgifter kan du kontakta vår VD Nanaz Fassih via mejl, nanaz.fassih@danacare.se .

 2. Köp/Ångerrätt /Avbokningar
När du bokar våra kurser och tjänster och betalar via kortbetalning kommer du att få en bekräftelse via e-post från oss. Köpeavtalet blir därmed godkänt. Tänk på att din anmälan är bindande.

Du har rätt att ångra ditt köp utan kostnad under 14 dagar efter att din betalning kommit in. Detta gäller om det är lång tid till din kursstart/ din avtalade mötestid. Om startdatumet för din kurs/tjänst är kortare än 15 dagar sker ingen återbetalning men vi gör vårt bästa för att boka om kursen eller den avtalade mötestiden till ett senare tillfälle. Vid sena avbokningar då det är som längst 7 dagar kvar till kursstart/gruppstart debiteras hela avgiften, utan möjlighet till ombokningar. Coachingsklienter (gäller ej gruppcoaching) och handledningsgrupper har rätt till ombokningar enligt överenskommelse.

 3. Priser
Vi har olika priser för varje kurs och rådgivningstjänst. Vänligen läs informationen för respektive evenemang. I priserna ingår moms med 25%.

4. Betalningsalternativ/betalningsvillkor
Betalning till oss sker via faktura, internetbank, kortbetalning, Swish eller Klarna.

4.1 Faktura (endast inom Sverige)
För företagskunder är fakturering gratis men för privatkunder kan det förekomma en avgift på max 30 kr om faktureringen sker via ett annat bolag, exempelvis Klarna.

4.2 Direktbetalning via internetbank
Om du vill betala via din internetbank behöver vi ha din anmälan via mejl. Detta för att vi ska kunna bekräfta och registrera din betalning. Betalningen sker till bankgironummer 5341-7457

4.3 Kortbetalning
Vi har avtal med Paypal och Payson.

4.5 Swish
För att kunna betala via Swish vill vi ha din anmälan via mejl för att vi ska kunna registrera dig och bekräfta din betalning. Swish-numret är 1233782637

4.6 Klarna Läs mer om deras villkor på www.klarna.se

5. Reservationer
Vi förbehåller oss rätten att ställa in kurser/grupper vid sjukdom eller vid lågt deltagande. Vi kommer att erbjuda möjlighet att gå kursen vid annat tillfälle snarast möjligt. Om det inte är möjligt kommer vi att göra en återbetalning. Detsamma gäller avbokade coachings-, handlednings- och rådgivningstider som vi avbokar på grund av sjukdom. Vår ambition är att alltid kunna erbjuda ett nytt datum för den inställda kursen eller träffen.

6. Reklamationer/nöjdhetsgaranti
Du och din upplevelse är viktig för oss. Vi vill att du ska vara nöjd och trygg med våra tjänster. Om du av någon anledning inte är helt nöjd efter avslutad kurs/coaching erbjuder vi dig pengarna tillbaka. Vår nöjd-kund-garanti gäller enbart om du fullföljt hela kursen. Sjukdom eller annan frånvaro är inte giltiga skäl.

Fyll i vår nöjdhetsgaranti-blankett och beskriv anledningen till att du är missnöjd. Skriv under och returnera blanketten till oss via mejl: info@danacare.se. Du kan skicka dokumentet som en bildfil eller som PDF.

Dana Care & Coaching Juni 2019

”Från början kändes det svårt. Vi förväntade oss lösningar men du gav oss frågor. Nu har vi förstått att lösningarna finns hos oss, och du hjälper oss med att hitta dem.”
- Handledningsgrupp på förskola
”Extern handledning gav oss nya synvinklar, det är lätt att vara hemmablind.”
- Anställd inom skola
”Coaching hjälper mig att hålla mig på banan och att hitta de bästa möjliga valen. Din kunskap och erfarenhet hjälpte mig mycket.”
- Sara, mamma till en 8-årig pojke